Դասվարների եռօրյա վերապատրաստման ծրագիր

Բովանդակություն

(նախագիծ)

  1. Հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված բաց միջավայր,
  2. «Իմացումի հրճվանք» ծրագրով իրականացվող ուսումնական նախագծեր՝
  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
  • Դասվարը՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ղեկավար
  • Ուսումնական նախագծեր. ըստ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցի (փետրվար-մարտ), կրթահամալիրի տնօրենի օրագրի, սուրհանդակների
  • Դասվարի բլոգը՝ բաց դասարան, դասասենյակ, ուսումնական պարապմունք
  1. Նախագծային ուսուցումը «Իմացումի հրճվանք» ծրագրում
  2. Կրթահամալիրի կայքեր՝ Մեդիագրադարան, «Դպիր» ամսագիր

Աշխատակարգ

1-ին օր

9։30-10։00. Մասնակիցների ընդունելություն, գրանցում Մայր դպրոցում. (Պատասխանատուներ՝ Լ. Մամիկոնյան, Լ. Ալեքսանյան)

10։00-10։30. Եռօրյա վերապատրաստման ծրագրի, օրակարգի, աշխատակարգի ներկայացում, աշխատանքային խմբերի ձևավորում. (Պատասխանատու՝ Լ. Փաշայան)

10։30-11։00. Քայլք կրտսեր դպրոցներ (պատասխանատուներ՝ դպրոցների ղեկավարներ).

11։00-13։00. Մասնակցություն կցված դասարանի ուսումնական-նախագծային գործունեությանը:

13:00 -13:30. Ընդմիջում

13։30-13։45. Քայլք Մայր դպրոց (պատասխանատուներ՝ դասվարներ).

13:45 — 14:25. Մասնակցիները կրտսեր դպրոցների մասնագետների, դասվարների հետ մասնակցում երաժշտական (ծրագրային երգեր, պարեր, պարերգեր) գործունեությանը (Ծաղկազարդ, Զատիկ), (պատասխանատուներ՝ Մարիամ Մնացականյան, Նարինե Դավթյան).

14:25-15։00. Դասվարները ներկայացնում են  կրթահամալիրի կայքը, Մեդիագրադարանը, «Դպիր» ամսագիրը, իրենց բլոգները (նախագծային ուսուցման  լավագույն փորձը, արդյունքները).

 

2-րդ օր

8։50-9:30.  Մասնակցություն առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին.

9։30-13։00.  Մասնակցություն կցված դասարանի ուսումնական-նախագծային գործունեությանը.

13:00-13:30. Ընդմիջում

13:30-13:45. Քայլք Մայր դպրոց (պատասխանատուներ՝ դասվարներ).

13։45-14։00. Շրջայց Մայր դպրոցով (մարմնամարզության դահլիճ, խեցեգործարան …), (պատասխանատուներ՝ Լ. Փաշայան, Գ. Բալջյան).

14:00 — 14:30. Մասնակցիները կրտսեր դպրոցների մասնագետների, դասվարների հետ մասնակցում երաժշտական (ծրագրային երգեր, պարեր, պարերգեր) գործունեությանը (Ծաղկազարդ, Զատիկ), (պատասխանատուներ՝ Մարիամ Մնացականյան, Նարինե Դավթյան).

14։30-15։00. Բլոգավարություն. դասվարները ստեղծում են իրենց դասարանական բլոգները

 

3-րդ օր

9: 00 — 9: 30՝  .Ժամերգություն. Սուրբ Երրորդություն եկեղեցի

Կենտրոն, Կլոր սեղան

Մասնակիցներ՝ Կրթահամալիրի տնօրեն, Մանկավարժության կենտրոն, դպրոցների ղեկավարներ, դասվարներ

9: 30 — 10: 00 Հյուրասիրություն

Եռօրյա վերապատրաստման ամփոփում, քննարկում, համագործակցության  զարգացում

Պատասխանատուները (դպրոցի ղեկավար և դասվար) ներկայացնում են հաղորդումներ անցած երկու օրերը համառոտ ներկայացնում-ամփոփում (ինչ տեսան … ինչու այդպես … համագործակցության շարունակություն … )

1. Հեղինակային կրթական ծրագրով ստեղծված բաց միջավայր, կրտսեր դպրոց ՝  Տ. Աբրահամյան, Ք. Ներսիսյան,  Շ. Պողոսյան.

2.«Իմացումի հրճվանք» ծրագրով իրականացվող ուսումնական նախագծեր.

  • Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ՝ Ն. Նիկողոսյան
  • Դասվարը՝ «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի  ղեկավար՝ Ա. Մնացականյան
  • Դասվարի բլոգը՝ բաց դասարան/դասասենյակ/դաս՝ Ա. Հարությունյան
  • Երաժշտական-տեխնոլոգիական նախագծեր. նախապատրաստություն՝ Զ. Ոսկանյան, Մ. Մնացականյան
  • Նախագծային ուսուցումը «Իմացումի հրճվանք» ծրագրում (դասվար)
  • Ճամփորդությամբ ուսուցում՝ Տ. Թամազյան
  • Ուսումնական TV և ռադիո՝ Ա. Գյոնջյան, Կ. Բաբուջյան, Մ. Գրիգորյան
  • Բլոգային ուսուցում՝ Կ. Խառատյան, Լ. Պետրոսյան

3. Ներկայացվում են ստեղծված բլոգները

4..Հանդիպում կրթահամալիրի տնօրենի հետ.հարցուպատասխան.

Աշխատանքների կազմակերպում

1.Դասվարներն իրենց  բլոգներում հրապարակում են նախագծերը,  ավելի ընդարձակ ներկայացնում  վերապատրաստման երկու օրերի աշխատակարգը.

2.«Իմացումի հրճվանք» լաբորատորիայի բլոգում հրապարկվում են հետևյալ նյութերը՝

  • Վերապատրաստման երեք օրերի աշխատակարգը, պատասխանատուների անունները.
  • Դասվարի ընթերցարանը (ընտրանի, «Դպիր ամսագիր»).
  • Չորս կրտսեր դպրոցների  առավոտյան պարապմունքների ծրագրերը.
  • Դասվար-մենթորների նախագծերը, վերապատրաստման 2 օրերի աշխատակարգը.
  • Երաժշտական պարապմունքների ծրագիրը.
  • Մենթոր-դասվարների կողմից ներկայացվելիք նախագծերը, դրանց արդյունքները.

 

Նախապատրաստական աշխատանք մասնագետների հետ (դասվարներ, երաժշտության, տեխնոլոգիայի, մարմնակրթության դասավանդողներ)

1.Նախագծերի, դրանց հրապարակման, կազմակերպման, ներկայացման քննարկում, աշխատանքի, բաժանում.

2.Դասվար-մենթորների աշխատանքի առանձնահատկությունների քննարկում, աշխատակարգի կազմում.

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s